Babella

Alla inlägg den 8 december 2010

Av babella - 8 december 2010 18:03

Det blir så påtagligt när man gör slut när man bor ihop. Lägenheten är helt tom, hälften av allt man behöver är borta. Ingenting man tänkte på när vi flyttade ihop inte. Men å andra sidan så planerade vi ju inte heller att flytta isär..


Gjorde en lång lista över grejer jag inte hade nu när Jonathan flyttade ut, fyllde nästan ett helt a4 men detta är det som är kvar nu:

  • assietter
  • småskedar
  • bäddset (har bara ett underlakan, ett påslakan, ett örngott atm   )
  • ugnsformar
  • golvmopp (inte en sån men platta, man bara puttar ju runt smutsen)
  • bestickdiskställ
  • tandborsthållare
  • hylla till badrummet (har smink mm på golvet under handfatet nu ><)

Är dock inte säker på att jag verkligen vill ha bara assietter, funderar på om det är smartare att köpa en ordentlig servis om man ändå ska ha nytt? Har ju en väldigt blandad kompott i skåpen nu..


Hej tråkigt inlägg! Vet inte vad jag ska skriva mer bara ^^


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig personligen?
 Ja
 Nej

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards