Babella

Alla inlägg under juli 2011

Av babella - 9 juli 2011 00:41

Två veckor. Två jävla veckor. Det är så länge en man (om man ens kan kalla dem det än) står ut med mig numera. Är jag verkligen såååå... Ja, tråkig? Eller vad fan är problemet? Själv tror jag att jag helt enkelt är på tok för vanlig, eller åtminstone inte tillräckligt annorlunda och spännande för att lyckas locka till mig män. Ja, let's call them men även om det kanske är deras korrekta bemärkelse. However, jag måste bara säga det: FY FAAN vad jag gått och blivit tråkig. Är ju precis som alla andra! Det värsta är att jag inte kan göra ett skit åt det. Är fast där jag är nu. Singel, studerande, minderårig. What to do, what to do... Allt blir ju tydligen såååå mycket bättre sen när man fyllt 18. Får ha siktet inställt på det nu, och sen blire plugg krogen plugg krogen plugg krogen plugg... Och sen står jag där, nyutexaminerad undersköterska och ser på mitt liv och tänker "jahapp, vad fan gör jag nu då?"People say that I think too much. It's an understatement.xoxo Babella Bitterfitta

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig personligen?
 Ja
 Nej

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards