Babella

Alla inlägg under september 2009

Av babella - 30 september 2009 15:30

Eller snart i alla fall. Pappa och Elin är inne på BB nu. Går och väntar på att de ska höra av sig. Har inte hört något sen... 7 nån gång tror jag. Börjar bli nervös nu... Det var så att de egentligen skulle föda hemma, men så vart de tvungna att åka in till sjukhuset ändå. Så de borde väl höra av sig snart?
Jag tror att det är en pojke. Men hoppas på en flicka. Just nu heter den Liten i alla fall. För mig alltså. Vet inte vad E&E kallar den.
Jag har bestämt mig för att bli världens bästa storasyster. Jag ska alltid stå på Litens sida om E&E bråkar med den. Inte om den typ har slagit sönder ett fönster på skolan då, eller gjort nåt annat dumt, men alltid annars.


Sen ska jag byta linje på gymnasiet också. Går "Naturvetenskapslinjen med musikinriktning" just nu, var inte helt rätt. Ska byta till Omvårdnad. SYV sa från början att jag borde läsa Omvårdnad eftersom jag ska bli Barnmorska, men jag sa att jag absolut skulle gå natur. Suck... Jag ska gå mina sista lektioner som naturare imorrn i alla fall, så jag måste säga hejdå till alla. Ska bli jättesorgligt, men jag ska ju antagligen gå kvar på samma skola, så jag kommer ju se dem ibland. På fredag ska jag åka och kolla på Omvådnad på Tessin, får se hur det är där... Antar att jag tar den där lärlingsplatsen på PW ändå, men det kan va bra att se hur det är på andra skolor också.


Nä, nu har jag nog skrivit så mycket att ni antagligen har tröttnat för länge sen.
Jo, jag ska kanske säga att jag har ändrat mig. Ska skriva om mitt liv i övrigt också, inte bara om viktiga saker. Haha, som om det inte är viktigt med gymnasiebyte eller att bli storasyster... Men ni fattar nog. Alltså, ni som läser detta har antagligen ingen aning om hur det är att vara 16 år och få sitt första syskon. Ni anar inte hur coolt det är.


Nej, nu ska jag sluta babbla.


~ Babella ~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig personligen?
 Ja
 Nej

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards