Babella

Alla inlägg under juni 2010

Av babella - 14 juni 2010 15:19

Jahaja, nu verkar det som att det blir London ändå. Vet bara inte hur jag ska få tag i de pengar som fattas.. >_<

Nu kostar det 1860 eller så för mig, och då är det bara flyg och hotell. Sen kan det ju vara bra att äta lite så man slipper svälta. Och Jonathan vill shoppa, och det är ju tråkigt om jag bara ska gå med då och inte shoppa jag också. Plus att det vore roligt att åtminstone se nån sevärdhet. Nu har jag 1921 kronor. Jag har alltså 61 kronor att leva på där. Känns lite lite faktiskt.. Oh right, jag har ju faktiskt typ 15 kronor i pund på mitt nattduksbord också, så 76 kronor har jag! Wooh!!!
Väntar nu på att mor min ska ringa och ge besked om hon hjälper mig med pengar.. Uppdaterar senare eller imorrn.


XOXO

Babella 

Av babella - 7 juni 2010 17:00

Forget about London, I'm not going.

Har kollat upp priser för både flyg och hotell idag, och det skulle kosta ca 1600 kronor totalt. Sen pratar jag med mamma. Allt bara förstörs.

Jag skulle måla garaget där och få betalt, men nu har snickaren sågat sig i handen så det finns inget jobb att göra. Jag får alltså inga pengar, och det fattas bara 300 kronor för att jag ska kunna åka. Skitkul. Jag kan tydligen inte låna mycket heller. Och inte kan jag ta från mina undanstoppade pengar. Pappa har varit så snäll och sagt att han betalar pendlarkort, men det behöver han inte göra. Skönt för honom antar jag.

Så nej, nåt London blir det inte i sommar. Får helt enkelt ha ett till fett sugigt sommarlov. Skitkul.


Bella

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig personligen?
 Ja
 Nej

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards