Babella

Alla inlägg under april 2010

Av babella - 16 april 2010 23:38

Every man is just a big boy, but every girl is a tiny woman. True story.


Kanske kollat på How I Met Your Mother lite för mycket? Säger "true story" så ofta jag kan. Åtminstone när jag är med min pojkvän, för han är den enda som förstår anledningen, och man vill ju inte verka vara dum i huvudet.


På tal om det, min skoldag avslutades awesome. Jag fick en kram av en tjej i klassen. Första kramen jag fått av någon i klassen (förutom Ullis och Linn, men det räknas inte eftersom de bytt klass). Det var bäst, det kan jag leva på hela helgen :)

Ikväll har jag kollat på Kissies, Kenzas och Blondinbellas bloggar. Jag förstår inte, vad är det som gör dem så kända. Det är ju inte direkt kul att läsa deras loggar, right? Vad ska man göra för att bli känd bloggerska? Operera sönder både bröst och läppar? Är det verkligen det som är grejen? Isåfall är det ingen idé att jag hoppas och försöker, för det är inte en enda jävel som kommer få komma i närheten av min kropp med en kniv om inte livet står på spel.


Men så kan man ju också kolla på min statistik, och det är ju trots allt så att jag faktiskt får en besökare nästan varenda dag. Det gör mig jätteglad.


Dock skulle det vara kul att få lite feedback. Om ni kommenterar vad ni vill läsa för skit kan jag ju alltid försöka följa era viljor :)

Plus att jag kommer blogga oftare, och det vill vi ju allihopa ;)


XOXO

Babella

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig personligen?
 Ja
 Nej

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards