Babella

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av babella - 8 oktober 2009 21:30

Nutritionsstatus, dietformer, vårdtagare/patient, hälsokors… Det är bara en bråkdel av vad mitt liv består av nu. Inte nog med att det är en massa nya grejer man ska lära sig göra praktiskt, det är en massa termer jag måste lära mig på en kvart, medan de andra i min klass har haft typ en och en halv månad på sig… För ja, jag har börjat på Tessin idag. Jag trivs riktigt bra, förutom att jag inte gillar en tjej. Men det blir nog bra det med ändå.


Leander är ju en vecka nu, ungefär, och jag tycker att han har blivit så stor redan! Jag bar på honom igår, och jag hade sjukt ont i ryggen efteråt! Han är inte direkt lätt, trots att han är så liten…


Idag har jag fått lära mig vad två ord egentligen betyder:
Studiecirklar - dedär ringarna man får under ögonen när man har pluggat hela natten
PMS – Prehistoric  Monster Syndrom


XOXO
~ Babella ~

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig personligen?
 Ja
 Nej

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards